onsdag 17 april 2013

Lazy week

 
Med sovmornar o allt!

En vecka som har börjat väldigt lugnt känns det som. Iallafall om man ska jämföra med tidigare träningsupplägg. Veckans första morgonpromenad vart idag o då efter en rejäl sovmorgon ända till nio! Superskönt! O jag kommer nog fortfarande ta mornarna som dom kommer dvs vaknar jag tidigt så kan jag lika gärna ut o gå men väljer kroppen sleepmood on så kommer jag att ligga kvar.. Känner mig väldigt mycket piggare idag än annars o kanske ha det att göra med att jag låter kroppen "vila" lite. Aktiv vila är kanske mer rätt uttryck.. :)
 
Idag börjar jag inte jobba förrän 12 så jag har hunnit med morgonpromenad, gymmet o en stadig brunch på bananpannkakor o smörgås. Proppmätt! :)

Övningar triceps o axlar:

Dips
Axeltrio med viktplatta
Liggande tricepspress
Flyes
Triceps kickback
Axelpress i maskin
Tricepspress i maskin

Ikväll ska jag möta upp Mia för en löprunda. Mitt premiärlöp utomhus.. Hjälp! ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar