torsdag 18 april 2013

Premiärlöpet

 
utomhus för i år!
 
O inte bara utomhus utan på ett bra tag! Haha :) 
Mia har försökt få med mig ett bra tag nu då hon är skitduktig med att komma igång med konditionen. Jag är lite mer svårflörtad.. ;)
Men, igår vart det dags efter mycket om o men o jag vart helt nervig i kroppen. Jag är ju inte van att springa med någon o vart väl lite rädd för att jag skulle bli lämnad i sticket med min snigelfart. Jag fick mig då en läxa efter gårdagens löptur, man ska aldrig säga aldrig... Jag sprang 5,5km i ett kör på dryga 31 minuter. Mia säger att jag gjorde det under 31 minuter men då måste det verkligen vart precis under! :) Grejen är den att jag blev rejält överraskad att jag klarade det! O det kändes hur bra som helst! O vilken otroligt fin miljö det vart på Stensö. Påminde jättemycket om DragsöKarlskrona fast betydligt större skala.
TACK till dig bästa Mia för att du pushade mig till detta! :D
Ikväll har det bara blivit att pina magen lite med några övningar innan ett pass Cirkelgym X. Jag älskar det! Svetten verkligen rinner om en o det är inte bara jag. Alla svettas som små grisar! Haha ;D
Som nämnt tidigare så är det en lite lugnare vecka än vad jag är van vid o det känns ovanligt.. Fast skönt... O samtidigt vill jag lite till! ;) Ska ta o planera nästa veckas träning nu i dagarna också då det blir lite speciale då jag ska vara hundvakt åt Bounce. Wiieee!! :D
Myspys på hög nivå! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar