måndag 8 april 2013

No brain...

 
...no pain?
 
Njaa, det där stämmer inte in på mig! Haha :P Med mitt guldfiskminne lyckas jag minsann känna pain.. Fast inte den typ av smärta som smärta står för utan jag får dåligt samvete! Jag hade tex glömt bort heeeeelt o hållet att Fia skulle komma till helgen. Vad har hänt? Hon med kollen -Jag! Dubbelbokat mig såklart... Hej skuldkänslor....!
Fast nu löste vi det i alla fall så jag får finbesök av Fiafredag. Men ändå... Lika bra jag ber alla om ursäktförhand ifall jag glömt något..
I'm sorry! :)
 
 
Det är måndag idag. O denna måndagen har nog aldrig vart så efterlängtad som en måndag kan bli! Jag längtar mig i stort sett igenom dagarna nu! Haha Helt sinnesjukt... ;D
söndagsöndagsöndag....! 
Jag fördriver tiden såklart på mitt absolut bästa sätt med träning. Morgongym idag med en liten blandad kompott.
 
Övningar triceps, axlar o mage:

Dips
Axellyft framåt med hantlar
Dips på bänk
Drag mot hakan med skivstång
Tricepspress med v-stång i cable
Axellyft åt sidan med hantlar
Tricepspress bakom huvudet med vikt
Sittande axelpress i maskin

Magpress i maskin
Crunches på bosu med vikt
Mage lovehandles på bosu

Squat challenge: 225st
 
O så ikväll vart det favvo-Börjes spinningpass. Puls/intervaller. Lovely!
Nu ska jag slå mig ner o dricka mitt sleep easy te.. Nam! :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar