fredag 18 maj 2012

42

Grymma dagar kvar!...




Veckoresumé V.20

Mån: Morgonpromenad. Styrka, biceps/triceps + 1h Skivstångspass + kondition, crosstrainer 30min backintervall
Tis: Morgonpromenad. Styrka, rygg/mage + kondition, crosstrainer 30min backintervall 
Ons: Morgonpromenad. Styrka, axlar/axlar/axlar!! + kondition, crosstrainer 30min backintervall
Tors: Vila!
Fre: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa + kondition, cykel 30 min backintervall
Lör: Morgonpromenad. Kondition, crosstrainer 1h backintervall
Sön: Vila!


Helgen närmar sig o den är efterlängtad.
Sovmorgon!!
Har inte haft en enda sovmorgon denna veckan trots att jag inte börjat förrän tidigast vid 11... Förbannade disciplin a la morgonpromenader! ;)
Men imorgon, då ska jag sova ut o gå morgonpromenad, äta smarrig frukost (som vanligt!) o sen har jag träningsdate med Mia. Lutar åt att det enbart blir konditionlöprundan igår kväll inte blev av.
Men jag är nöjd över träningsveckan. Lite färre pass som man ska jämföra med förra veckan då jag inte har kunnat gå på nåt kul pass bara pga jobbet men nästa vecka är det både spinning puls/intervall o cirkelfys bokat!
Yeey! :D


Annars i helgen blir det bara lugnt o bara vara. Massa mys då det ska bli strålande solsken hela helgen! Dock har jag ett mission i helgen o det är att införskaffa mig chinsstången...
För nu ska det övas övas övas övas tills det sitter o när jag väl lyckats göra min allra första riktiga chins, då ska det firas stort! ;)


Dagens avis:

Det är jag som är avisFia som ska hem till Karlskrona. Jag är inte alls avis på att hon ska hem till Karlskrona men däremot är jag dunderavis på att hon ska träffa Carro! Haha
I miss you my little cookie dough! <3




1 kommentar:

  1. Och jag saknar dig min underbara bästis! KOM SNAAAART!!! Älskar dig <3

    SvaraRadera