torsdag 24 maj 2012

Automatare

Trött, trög , senig, lite lätt huvudvärk (vet inte om det beror på att jag håller på att vänja mig vid linserna) hängig, tung, träningsvärk från topp till tå!

Denna underbara strålande tordagen vart svårtstartad. Oj vad segt det vart!.. Precis som vanligt när man närma sig helgen o man har gjort sig förtjänt av en hel helgs vila. Men som en robot lyckas jag ta mig upp för morgonpromenaden, ibland imponerar jag till o med på mig själv! Haha ;D

Men det är tungt att gå all in 5 dagar på raken i veckan så jag ska börja tänka om att ta en vilodag mitt i allt för att orka lite mer, som jag gjort lite till o från ibland. O det gör faktiskt skillnad!
Även om det är skönt att ha en hel helg ledigt från allt vad träning heter så tycker jag nog att det är mer värt att köra ett mer ordentligt energifyllt pass än som idag, tungt o ett "tvingat" pass som blev ok, men inte mer. Jag gjorde det jag skulle men det blev inget av det där lilla extra.


Gårdagens lunch vart det inget fel på ;)


Annars då? Joo dagarna tickar ner o det närmar sig dag hundra o ju nämre jag kommer desto större sötsug får jag! -vift vift bort bort!-
Jag kommer gå bananans på den där godispåsen o B&J-glassen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar