fredag 11 maj 2012

Veckoslut

Fredag


Veckoresumé

Mån: Morgonpromenad. Styrka, rygg/biceps + kondition, crosstrainer 30min intervaller + Kvällspass kondition, crosstrainer 30min intervaller + cykel 30min backintervaller
Tis: Morgonpromenad. Kondition, 5km utomhuslöpning
Ons: Morgonpromenad. Styrka, triceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervaller + 1h cirkelfys
Tors: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa/mage + kondition, crosstrainer 30min backintervaller
Fre: Morgonpromenad. Vila!
Lör: Styrka, ben/rumpa och/eller lite triceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min intervaller
Sön: Vila! (Kanske ett skivstångs-pass, får se hur fysiken är efter helgen om det blir tjejkväll i helgen ;))


G r y m träningsvecka om man får berömma sig själv! oOoh kul det ha vart! Har knappt hunnit planera kommande veckas träning så det ska fixas nu, får passa på mellan varven på jobbet.. :) Jobbar i stort sett bara heldagar till kvällen hela veckan så det lutar åt morgonträning för hela slanten! Tur man blivit något bättre på det då.. ;)

Helgen bjuder nog på girlsnight hos mig med makeover för min del.
Time to get back to brunette! ;)

Ha en go helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar