onsdag 2 maj 2012

Lillördag o day off!

 Dagens to do:

Banken
Snabb sväng på stan (ska ju ändå in till banken liksom ;))
Lägga en liten minibeställning från fitnessguru.
Baka solrosfrölimpa.
Förbereda middagen (hemmagjorda hamburgare som ska grillas, misstänker att inköpet av elgrillen vart den bästa investeringen på länge! ;))
Rensa i garderoben, dags för ordning i reda nu då det ser ut som värtsa vulkanutbrottet där inne!..
"Förrådet" under sängen ska flyttas till vinden där det hör hemma.

Dagens höjdare:

Träna ett styrkepass följt av ett pass cirkelfys o kvällen bjuder på grillning med världens bästa grannar!
Nice! :)



Underbara lediga dag! :)
Idag vill jag verkligen bara vara ledig o ta dagen som den kommer.. Har hunnit med det mesta på dagens to-do-list men tar tag i resten imorgon efter jobbet. Slutar redan vid lunch då, direkt till gymmet o sen är man ledig igen! ^^ Jobbar hela helgen så tycker jag förtjänar det ;)

Förresten gårdagens löparpass gick förvånadsvärt bra med tanke på att jag inte rört mig på så pass länge. Konditionen vart helt okey o benen kändes fjäderlätta o jag sprang hela rundan utan några som helst problem. 5km under 25 minuter, helt okey! :D


Njuter av vädret o tillvaron idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar