tisdag 15 maj 2012

Mean machine!

Time for the killing machine!..
Höll på att garva ihjäl mig när jag tog denna bilden. Försökte med en maffiapose men det blev lite mer butch över det! HAHA
Liten men tuff!.. ;)

Vart uppe på vinden o rotade fram denna gamla plastiga mojäng, det är denna rullmackapären som jag nämnt tidigare ang när jag skulle vässa morgonpromenaderna med lite morgongymnastik. Denna är ju då för magen. O även om det är den plastiga versionen så är den grym! Haha
gymmen finns ju en varaint som endast är ett hjul med två handtag men denna är liiiite enklare, speciellt att hålla balensen med, men funkar helt likadant, same same liksom.

O den som säger att denna inte funkar ljuger för sig själv!.. ;)


Körde ett styrkepass rygg/mage plus kondition imorse o när jag kom hem kilade jag direkt upp på vinden o hämtade ner mördarmaskinen för magen o jag höll ju på att trilla i backen med näsan först när jag skulle testa den! Haha Kanske inte det smartaste att testa direkt efter ett träningspass där målet vart att mosa magen.. ;)

Ikväll efter jobbet blir det att kuta till Fia för att se Desperate Housewives o jag hoppas för kung o fosterland att vi inte har någon vid stängning! Det är så tråkigt att missa typ halva programmet.. Haha
Annars bjuder inte veckan på nåt mer än jobb o träning.. Well well, är iallafall ledig helgen o den är efterlängtad! O krit-vit... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar