onsdag 16 maj 2012

All ära..

Åt axlarna idag!

Axlar, axlar o ännu mera axlar! Helt lovely!
Jag kan fortfarande känna mjölksyran lite lätt... ;)

Men dagens uppstigning för morgonpromenaden vart ingen dans på rosor.. Haha Jag vart sååå trött o min absolut högsta önskan at the moment vart bara att få ligga kvar i sängen o s o v a !.. 
"Jag vill inte!!" ><

Men skam den som ger sig! Upp o hoppa, väcka V o iväg. O visst är det skönt efteråt... Nöjd! :)
Slängde bara i mig världens godaste smoothie o en skiva solrosfrömacka innan jag snabbade mig bort mot gymmet o dagens träning.
Enbart axlar idag som sagt o kondition som avslut o där led jag faktiskt lite idag.. Armarna kändes som två sega rått-godisar med en lätt svidande känsla som med ren envishet höll fast pinnarna under hela crosstrainpasset! Haha Tur man är envis o har tålamod som en gammal get... ;)


Dagens outfit känns lite somrig, knallblå jeans med ljusa skor o ljus topp. Men syftet med bilden vart den nya hårfärgen från blondie till brunette! :)

Fattar nada varför bilderna blir så mörka?! Gaaaaaah!..


Igår fick jag höra att folk på jobbet som inte känner mig vid namn kallar mig "Hon den där dansaren" då det tycker att jag ser ut som en typisk sådan.
-Det tar jag som en stor komplimang! Varför då?
Ja jag har ju aldrig haft någon karriär i dans mer än att jag dansar aldrig nykter i dimman liksom o det räknas väl knappast! Haha O jag tror inte de grundar på mina alldeles egna moves utan jag tar det som något positivt ang min fysik o form just nu, sen om de inte helt menar på det sättet vet jag ju inte.. :)
Men jag tar det så iallafall o vill bara säga TACK! ^^

2 kommentarer:

  1. Du ser faktiskt ut lite som en dansare Jossan! Och det är absolut en komplimang! :)

    SvaraRadera