fredag 25 maj 2012

I´m walking on sunshine! :)


Veckoresumé:

MÅN: Morgonpromenad. Kondition, crosstrainer 30min backintervall + styrka, biceps/triceps + 1h spinning puls/intervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka,  axlar/axlar/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervall + 1h cirkelfys, BONUS: Kvällspass, kondition inomhuslöpning 5km
ONS: Morgonpromenad. Styrka, rygg/mage + kondition, crosstrainer 30min backintervall 
TORS: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa + kondition, cykel 30min backintervall 
FRE: Morgonpromenad. Styrka, triceps/biceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervall 
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!

Veckan har känts bra om man bortser från gårdagens dipp saom vart såå seg! Hela krpppen vart som, en slangbella o den ville inte riktigt lika mycket som jag.. Men idag vart det andra puckar o samarbetet klickade åter igen! All in igen o min nya favoritövning när det gäller armar är numera 21an! Sweet! :)


Gör som min kusin vitamin, rotat fram sommargarderoben o tänkte slå till med årets första riktiga sommaroutfit med shorts men det är bara att inse (till min förvåning!) att det behövs (behövs o behövs, jag vill bara slippa att behöva ha hängslen) investeras i nya plagg till den "nya" kroppen.  Viktnedgång? Knappt.. Sist jag stod på vågen visade den -2kg o mer blir det nog inte. Ingen fokus på vikten utan fokusen har hela tiden legat på att tightas till. O här är resultatet av summan kardemumman! :)



O efter allt slit så är det värt mödan! Ska se till att fixa nya helkroppsbilder soooon! Näst sista gången innan mållinjen.. ;)


Dagens outfit



O bjuder även på en liten fjollbild som tillägnas till mina fina  i Karlskrona som jag har en galen längtan efter! -slängkyss-

Smack!

2 kommentarer:

  1. Asså, I löve dina baggyjeans/byxor!!! Var hittar du alla sjysta modeller och färger! Give it to me! :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Vad söt du är! Tack! =) De byxorna som jag har på bilden är oldies, alltså gamla som gatan! Troooor det är från ONLY, men annars är Nikitia en storfavorit just när det gäller baggyjeans o de beställer jag alltid från nätet antingen via boardstore eller junkyard! Lycka till med shoppingen nu! ;)

      Radera