söndag 20 maj 2012

Cravings from...

HELL!!..
Helvetes satan jävla s k i t!


Djävulskveckan är här o det har gått sååå bra tills igår då jag vart sugen på allt sött o gott du kan tänka dig!! Gaaaah!!
Försökte hitta nya goda LCHF-bakverk men det blev totalt misslyckat! Såg så underbart gott ut o man skulle kunna tro att det vart sent från ovan! Se o döm själva bilden nedan!
-Hallelujah-moment!

Men ack så lurad man kan bli.. Smakade bokstavligen talat skit! O vilken bismak!..
Usch o fy!.. Falsk marknadsföring ju... ;)
Till o med hjärtat såg besvikelsen i mina ögon växa sig stark o sa i den gulligaste ton ni kan tänka er: 
"-Josse, ta bilen o kör till Maxi o köp dig en godispåse. Du FÖRTJÄNAR det!  Pappa betalar.."

HAHAHA Jag höll på att skratta ihjäl mig!! Men envis som man är struntade jag i det o fixade en skogsbär- o vanilj pannacotta gjort på godaste proteinpulver skogsbär/vanilj, som jag sedan glömde äta! Haha Bra där! ;)

O idag vaknar man med ett sug lika starkt som ett svart hål i rymden.. Vill ni veta en sak? Hittade en liten påse med några M&Ms som jag tog den största näve ni kan föreställa er (o jag har inte så stora händer så tänk i överflöd! Haha) tryckte in allt på en gång i munnen o började tugga o fick en smakupplevelse som jag tror kan jämföras med de rosa fluffiga molnen man flyger på när man är så där löjligt nykär (vilket jag fortfarande är!) men vad hände mitt i mitt lilla uppror?! Jo jag valde att spotta ut det i vasken.. Haha
Tänk dig att jag hade en liten miniängel av mig själv på min ena axel som satt o njöt lika mycket som jag o en liten ond minisadist på den andra axeln som vart bly förbannad! Vem vann? Svaret har ni ju redan fått.. Haha

Envis vart det ja.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar