onsdag 9 maj 2012

Fifty days down...

...and fifty days to go!

50

Är halvvägs nu o har halva vägen kvar till mållinjen, dag 100 Nu när det äntligen börjat hända grejer med kroppen så känns det riktigt bra. Den lilla paniken jag hade tidigare över att jag inte skulle hinna målet innan dessa hundra grymma dagarna vart slut ligger nu helt lagt åt sidan, jag är på god väg mot målet med bra tidsmarginal! :)

Jag har inte vässat morgonpromenaderna än, har inte känt behovet av det. Däremot har det blivit ett extra knyck träningen. Nåt extra pass lite här o var, antingen gruppträning eller ren kondition o det har gjort susen! O energin är over the top! :) Bortsett från när klockan slår 23 på kvällen då jag däckar som ett litet barn, no matter what!.. Haha ;)
(Måste ha en inbyggd sovklocka för det slår aldrig fel!)


Har idag vart hos optikern i över en timme då jag äntligen tagit tummen ur efter mycket tjat från vänner o kollegor! O domen är att jag är på gränsen till att få köra bil utan.. Haha
Sådär då vart det bekräftat också Fia.. ;)


Glasögon är inget alternativ för mig så nu är det linser som gäller. O jag har bara en sak o säga:
Hej världen!! :D



Om en timme blir det bort till gymmet för lite styrka plus kondition innan veckans roligaste pass cirkelfys! :)


2 kommentarer:

  1. Härligt att du märker resultat :)

    Grattis till glasögonen :P Mådde illa första dagen jag hade dom på mig. Lite åksjuk... Men vet ju inte hur det är med linser. Men det blir nog bra. Är ju bra att överleva ute i trafiken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa äntligen händer det nåt! Antar att kroppen behövde vänja sig vid omställningen men visst hann man tänka till mer än en gång om det vart värt det, o det vart det nu ;)

      Haha Tack så mycket! ;) Ja optikern varnade att det kunde kännas lite lustigt ett tag o att det kunde ta ett tag innan man vänjer sig. Men det är ju helt sjukt, en helt ny värld ju!! Haha ;)

      Radera