torsdag 10 maj 2012

Torsdag

10 maj 2012

Helt galet vad tiden går fort! Snart redan i mitten på maj ju..
Sommaren lurar ju bara runt hörnet! :)

Har hoppat in extra på jobbet både idag o imorgon, från 12-21. Lite extra lättförtjänta cash. Tycker man få ge o ta när det gäller jobbet o jag har fått ledig alla de dagar som jag önskat i sommar så då passar jag på att ge tillbaka med att hoppa in när det efterfrågas. Skulle ändå jobba eftermiddagarna dessa dagar så varför inte ta några extra timmar liksom istället för att bara gå runt hemma o vänta? :)


Dagens träning är redan avklarad då jag jobbar till 21 ikväll. Blev morgonträning o det brukade ju inte vara min starka sida men tycker det går bättre o bättre med det. Blev ett ben- rumpa- o magpass följt av 30min kondition (som vanligt ;)) o har jag ingen träningsvärk i magen imorgon så blir jag grymt
b e s v i k e n ! !


Har vart dåligt med fokus på just magen tidigare men ska jag åt det där lilla extra så behövs det prioriteras! Man använder ju magen i så mycket när man styrketränar både för balans o stabilitet så även om man inte "tränar" magen så gör man ju det automatiskt tack vare just styrketräningen.
Gillas såklart! ^^


Dagens outfit är slapp slappare slappast med en liten färgklick både på toppen o botten. Det vart så grått o tråkigt ute o regnet hänger i luften o kommer nog när som helst så varför inte liva upp vardagen med en liten färgklick! :)



De rosa conversen är ett starkt vårtecken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar