torsdag 31 maj 2012

Formcheck!

2012-05-31
(näst sista formchecken inför hundra grymma dagar!)
29 dagar kvar o här är domen inför sista månadens slutspurt:

Här är från 17 april:


O dagens 31 maj:


 Skillnad?
Jaa liiiite skillnad tycker jag det är minsann, framför allt känns det runt magen, även om det bara handlar om ett par cenimeter.

Måttstocken:
(Start 21 mars / 17 april / 31 maj )

Midja: 68,5cm / 70cm(!!) / 67cm
Mage: 81,5cm / 80cm / 78cm
Stuss: 99cm / 97cm / 95cm
Lår: 58cm57cm / 55cm

Vågen:

Vikt: 62kg61kg / 60kg


Det är inga magiska siffror men det är inte heller det jag är ute efter.O även att det inte är mycket på svart på vitt så är det känslan. Känslan av att ha tajtats till finns där o det vart den jag vart ute efter!
En månad kvar nu o jag tänker inte sätta ner bromsen än, utan snarare öka! :D

4 kommentarer:

  1. Kul Josie! Kämpa på! Skillnad är en skillnad så säg inget annat! ; )

    /Johan von S

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Johan, det ska jag! In i det sista! :D

      Radera
  2. Du är grym vännen!!!! :) Kram sessan

    SvaraRadera