onsdag 30 maj 2012

Två dagar..

I lugnets tecken
(om man bortser från adrenalinkicken)


Har haft nada ork att blogga de senaste dagarna pga en nervösitet som sedan blev till lättnad som resulterat i extrem matthet. Men nu är det klart o överstökat o exakt vad det vart kommer jag inte blotta mig här om, lite väl för privat.

Well well, började veckan hyfsat lugnt. Skulle avslutat styrketräningen med ett spinning puls/intervall pass i måndags men det blev att avboka det då det inte fanns nån ork till övers o egentligen hade jag kunnat gått o lagt mig för kvällen redan vid 18-tiden men envis som man är så ska man vara vaken tills ögonlocken blir självhäftande.. Haha
Vart iallafall något piggare igår vilket också smittade av sig på träningen, dock har jag inte orkat stiga upp i ottan för morgonpromenaden utan har låtit mig sova ut ordentligt innan.. Om klockan 09 kan ses som ordentlig sovmorgon för vissa? ;)
Blev ett riktigt skönt benpass med en halvtimmes kondition innan cirkelfysen. Resten av dagen spenderades med tvätt, städ o fixade även hjärtats favorit till middag, biffar med potatis o brunsås. Som han uppskattar detta min älskling! Haha :)

Tisdagar vet vi ju också vad det innebär: Desperate housewives med Fia!! Näst sista avsnittet o endast ett endaste litet avsnitt kvar innan det är helt slut, forever! Vad ska jag nu titta på? Är ju det enda som jag följer.. :)


Mitt i veckan idag o jag har vilodag. Nice! Började dagen med en morgonpromenad, inga konstigheter, o jag har en ny frukostfavorit! Påminner lite om risifrutti:
Keso
kesella
vaniljyoghurt
ekologiskt vaniljpulver
kokosflingor
Toppad med mosade färska hallon
Nom nom! :)


Är bara jobb på schemat fram till 21 ikväll sen är det två kortdagar som jag ser fram emot. Mest till fredag efter jobbet för då ska jag köra till bästis i Karlskrona o ha fredagsmus! Som jag kan sakna denna människa!! Snart är det slut på saknaden! (för stunden..) O så måste jag träffa världens bästa pappa när jag ändå är hemma!
Kramkalas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar