fredag 1 juni 2012

Dags för utmaning!


Efter att jag ha lagt in ett 30minuters konditionspass tillsammans med styrketräningen så har jag märkt att min kondition förbättrats avsevärt den senaste tiden o det ger mig en
happy-feeling!
O med denna sprudlande känsla i kroppen så är det dags för utmaning!
Jag har gjort det förr, då under timmen (tror det vart 57-58min), o det är dags igen för milen! :D Men det tar vi på lördag o då blir det på löpbandetFriskis.. ;) Heja heja!


Veckoresumé

MÅN: Morgonpromenad. Styrka, biceps/triceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa + kondition, crosstrainer 30min backintervall + 1h cirkelfys
ONS: Morgonpromenad. Vila!
TORS: Morgonpromenad. Styrka, rygg/mage + kondition, crosstrainer 30min backintervall + 1h spinning puls
FRE: Morgonpromenad. Styrka, axlar (fokus!) + kondition, crosstrainer 30min backintervall
LÖR: Kondition, löpbandet 10km
SÖN: Vila!


Nu ska jag bara jobba klart, träna, hem o fixa mig o packa sen är jag ready to fly att ta pärlan med två fripassagerare (Smilla o Basse, Fias två terrorister till katter)


mot Karlskrona för bästistime!! :D Känns som rena julafton då det känns som det vart en evighet sen jag träffade världens bästa Cangaroo! :)


2 kommentarer:

  1. Rekomenderar att springa milen utomhus, mycket skönare & blir inte så enformigt som på bandet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooh jag vet! Älskar utomhuslöpning men har varken pulsklocka eller någon distans utmätt så det är därför det får bli löpbandet :)

      Radera