onsdag 13 juni 2012

Blondie VS det sunda förnuftet

Dagens läxa:

Träna intetom mage (o framförallt inte på morgonkvisten då morgonträning inte är min starka sida) Vet inte riktigt hur jag tänkte här.. Eller jo.. Spara tid! -Djup suck..-
Korkat kallas det med ett ord.. Mina blondierötter försökte väl med nåt genialiskt här.. Haha


Hade bokat skivstång kl 08 imorse o vart ute på morgonpromenad redan vid 06-tiden för att hinna köra ett pass styrka plus kondition innan. Valde att hoppa frukosten o det vart det dummaste beslut jag tagit på länge! Jag vet liksom bättre än så.. En gång ingen gång o aldrig mer igen!
S T U P I D !
Men tur man lär sig av sina misstag o att jag fick lite "FY PÅ DIG!" av V.. Fick mig att skämmas lite extra.. Haha Tur jag har dig hjärtat!



Brakfrukost blev det iallafall efter passen då jag vart helt tömd på energi! (konstigt?!)


Dagens craving:

Keso ananas/passion

Bara måste ha det idag! Haha :)
O en hel burk ska jag trycka som mellanmål på jobbet ikväll! Mums! Det tråkiga är att detta mellanmål är o blir kvällens outstandig lyckorus så att man står ut på kvällspasset! Haha Sorgligt?.. ;)


När jag ändå är igång kan jag dra till med dagens träningsvärk som sitter som gjutet i cement i spirorna!  Blir svårt att längta till morgondagens löpning just nu.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar