söndag 17 juni 2012

Inställd o inställt!

I fredags vart jag så där tokpeppad o inställd på att få avsluta veckans sista träningspass med my beloved Spinning puls/intervall med härliga Börje, så visar det sig att passet blir inställt! Började nästan darra lite på underläppen efter att ha längtat hela veckan efter just detta passet.. Haha Knäpp som man är! ;)
Faan med!.. Well well, hade ju styrketränat o kört lite kondition innan men så tänkte jag att jag kunde lika gärna passa på att stanna en stund till när jag ändå vart på plats o köra lite extra kondition. V stod ju på crosstrainern så jag joinade bredvid honom en halvtimme till... :) Svettigt o några hundra kalorier lättare men min besvikelse gick inte att ta miste på.. Haha ;)
Men bättre lite än ingenting alls, right? Det är iallafall den inställningen jag försöker ha när det inte riktigt går som jag vill.. :)


Ni som trillar in o  läser här lite då o då vet att jag styrketränar o att jag just nu har stor fokus o jobbar hårt för att framhäva musklerna runt armar/axlar o den där snygga "V"-muskeln som jag har en stor crush på! Tror mina flirtar o dater med hantlarnagymmet börjar bli besvarade.. :)

Liiite mer synliga konturer tycker jag mig kunna se! :)
Yeey!!
Kan man blir mer peppad av nånting mer än just resultat?! :D
I don´t think so! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar