måndag 4 juni 2012

Första måndagen i juni månad

Börjar med sovmorgon!


Helt freaking underbart! Tillät mig att ligga kvar i sängen o dra mig ända tills klockan slog 10.00. oOoh så skönt det vart men ack vart morgonpromenaden stretade emot! Haha Men den blev av iallafall.. :)

Dagens träning vart styrketräning o trötta ut biceps, triceps o axlar. Har fortfarande efterkänningar av mjölksyran i axlarna! Me likie like big time! ;) Slutade passet med 30min kondition o som vanligt blev det crosstrainer backintervaller. Nam nam! :)



Helgen har vart cool lugn för min del. O det har vart riktigt skönt! I fredags vart jag i Karlskrona en kortis för att träffa Carro med en liten sleepover o alltid lika mysigt o kul med denna söta sockerkringlan. O jag är så mäkta stolt över henne då hon kommit igång rejält med sin träning o till o med vänt på det hela o se det roliga i det! Heja dig Cangaroo! 
Vi får se till att fixa vårt mission nu med Rayman, våra alldeles egna rosa dual shock 3 kontroller ;) så att vi kan spela i lugn o ro framöver för fy sjutton vad kul det vart! Haha :D

Mitt hjärta till sambo lyckas än en gång suprisa mig från ingenstans. Fick två leveranser från Nelly.com med dessa som innehåll:

 Jump-suiten blir ju strandplagget när vi landat i el Spania o USA-tröjan blir premiär idag! :)

Hur gullig får man va!!  O varför fick jag då dessa bara sådär? Älsklings egna ord:
"För att du förtjänar det!"
O jag bara tappar hakan över att han lyckas göra mig speachless.. Igen!.. 

3 kommentarer:

  1. Vilken hårfärg (nummer) och märke färgar du håret med? Letar mig fördärvad om jag inte får ett svar! ;) Ha en lovely helg! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ojdå det kan jag inte i huvudet mer än att det är "den där röda" asken. :P Har bara färgat håret en gång med denna färg o nyans men ska försöka att komma ihåg med mitt guldfiskminne att kolla upp det! :) Detsamma detsamma! :)

      Radera
  2. Åh, så bra! =D

    SvaraRadera