måndag 25 juni 2012

En himmelsk röra

En gåva sänd från ovan



Godaste LCHF-glassen jag smakat! Mums!
Tryckte två(!!) såna här paket på en o samma kväll, lite drygt en liter glass om man ska varva till en jämn siffra.. oOops!.. Men jag tillät mig också göra det tack vare midsommarhelgen o mitt avtal med mig själv; Ät precis vad du vill!
(kan ju se det positiva i det att det vart LCHF, men bara i lite för stor mängd.. ;))


Midsommarsynden:
Nypotatisen -även den himmelskt god! O som jag förtjänade den! :)
Började midsommarafton med lunch hos svärföräldrarna med sill, nypotatis, gräddfil o svenska jordgubbar. Några öl o nubbar senare vart det vidare för midsommarfirandeKattrumpan o tur med vädret det hade vi inte. Det planerade långbordet med den blåa fina duken som värden vart så nöjd över fick stå ute i regnet medans vi fick trängas i gäststugan.
Men finns det hjärterum så finns det stjärterum! ;)


 Slutspurten är här o nu blir det stenhårt ända in i kaklet! Sista bilderna för sista formchecken ska fixas sen är jag helt färdig.. Done. Fintito. And I'm proud of it! ^^
Jag kommer lyckas med mina hundra grymma dagar o jag har egentligen redan nåt mitt största mål, att tajtas till. Resten är bara pluspoäng.. :)


25/6-12 Dagsfärska bilder...
 Formen efter nubbarna o nypotatisen. Hade faktiskt förväntat mig något värre..


Skulle även vilja passa på o tacka er fina människor som ger mig sån fantastisk cred både för bloggen o för träningen. Ni ger mig en stor boost för motivationen o jag blir bara så otroligt glad för era fina ord. Det värmer!..
T A C K !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar