onsdag 6 juni 2012

Chocktillstånd!

I magen...
Aouch!!

Firade gårdagens 1-års jubileum med restaurangbesök, vin o plankstek. Hur mysigt som helst!
TACK hjärtat!

Vart först inställd på att hoppa kolisarna helt men tänkte:
"-What the hell, plankstek utan mos? Njeet!.."
Chockade magen för första gången med rena kolhydrater (potatismoset) sedan startenHundra grymma dagar o även om det bara blev några munnar så mår jag riktigt pyton idag!
Magen gjorde uppror så fort vi kom hem igår (thank god att vi vart hemma!!) o idag ser jag o känner mig som en uppblåst buddha..

Buddha ser i o för sig ganska nöjd ut...

Visst vart det gott men inte gott så att det är värt att må såhär!.. Nu blir man ju lite nervös över den där planerade frosseri-dagen efter att man mår skit efter lite potatismos
(för det vart ju så lite!)
Godispåsen från Tokiga Ture, B&J-glassen, kanelbullarna,
k o l h y d r a t e r n a
-giftigt!! Ajajaj... Haha ;)


Men nu är det jobb till 16.30 o försöka hitta tillbaka till energin som ska ta mig igenom den planerade milen som ligger på träningsschemat idag. Fast mår jag såhär får det räcka med 5km sträckan pepp pepp PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar