måndag 18 juni 2012

Etta etta

11
Grymma dagar kvar!

Måste försöka sluta att haka upp mig på den här nedräkningen för det enda som snurrar runt i mitt stackars överbelastade huvudet nu stavas ONYTTIGT!
En dag nämre allt vad gotte, snacks, godis, fett o socker heter!
S U G A R R U S H -craving!!
C h o k l a d är den största boven...
O denna förbannade lingonveckan gör det inte lättare!

Bitter?! Njaa, jag har bara väldigt svårt att se nåt positivt i detta just nu!.. Haha ;)
Det är tungt.. Jag har en stor sten fylld med ljus mjölkchoklad på mina axlar just nu o vill inte falla för trycket... Även om det hade varit så sjukt gott just nu!


Hang in there!


5 kommentarer:

  1. Sjukt imponerad över att du klarat detta!!!! (för det finns ju inga tvivel om att du skulle ge upp nu) är oxå världens största godisgris men har gjort en helvändning o nu är det ytterst sällan det där riktigt jobbiga suger kommer... Tack för allt pepp man får genom din blogg :) kram Bella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack!! :D
      Nä nu när det är så att man nästan kan snubbla på målsnöret finns det ingen chans at jag kommer falla för trycket o ge med mig för lite choklad! NÄVER!! ;)
      Det är ju det, man måste bara vänja av sig vid sockret o vanan sen är det inte såå svårt att hålla sig undan (om man bortser från tjejveckan då jag verkligen lider! Haha;)) O sen att man faktiskt unnar sig lite då o då.. :)
      Grymt jobbat själv Bella o det är riktigt kul att man lyckas peppa andra! Keep up with the good work!! :D

      Radera
  2. You can do it!! Herremingud vilken disiplin du har. När motivationen tryter är det bara att gå in på Josies blogg ;) Försöker bygga upp lite motivation till att inte äta onyttigt just nu. Har en svullen hals och jag har en tendens att "tröstäta" när man inte är riktigt kry. Har för första gången på två år kommit ur mina träningsrutiner och ska försöka ladda, ladda, ladda, när jag mår bättre att sakta men säkert försöka komma igång igen. Man känner direkt när man börjar träna hur glad, pigg och energiskt man blir. Ska försöka tända den gnistan igen :) Och du är en stor hjälp!!

    SvaraRadera
  3. Alltså du ska bara veta din kommentar värmer! TACK snälla!! :D
    Jag är precis likadan när jag känner mig lite småkrasslig o en o annan liter glass (ja du läste rätt LITER)åker ner... Haha Det är som sagt min svaga punkt.. ;)
    Försök att vända detta nu med små steg o försök att minska på gottet mer o mer o istället ersätta det med nåt mer nyttigt som faktiskt är bättre för kroppen när man just är krasslig. Oftast äter man ju bara för att man kan! Jag brukar vända totalt efter mina dippar o visst tar det några dagar innan man känner sig back in the game men det är ju guld värt för kroppen, vilket också utdelar sig med en massa härlig energi! :)
    O tänk att en promenad är bättre än inget alls o bara det är ett stort steg i rätt riktning, eller hur? :)
    Kämpa på Elin o pepp pepp PEPP till dig!!

    SvaraRadera