torsdag 21 juni 2012

Midsommarveckan


Veckoresumé

MÅN: Morgonpromenad. Styrka, biceps/triceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervall + 1h cirkelfys
TIS: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa + kondition, crosstainer 30min backintervall + Kvällspass1h spinning-puls
ONS: Morgonpromenad. Styrka, rygg/mage + Kondition, inomhuslöpning 10km (53,41min)
TORS: Morgonpromenad. Styrka, biceps/triceps/axlar + kondition, cykel 45min backintervall
FRE: Morgonpromenad. Vila! Midsommar
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!

Det blir en 3-dagars (delux)vila denna veckan men klämde in ett styrkepassonsdags innan milen så har inte "gått miste" om nånting.. Känns gutt! :) En lite lugnare vecka om man jämför mot föregående, o nästa vecka ska vi inte ens tala om för då jobbar bara kväll o kan inte tajma in ett enda grupp-passheeela veckan! Lite synd..
Avsultade iallafall denna veckantopp med en ny favorit för axlarna -fjärilen! Den svider precis där man vill att det ska svida!.. ;)

Låter bilderna talar för sig, det vart mnst sagt svettigt på cykeln idag! ;)

Har hunnit att checka av hela min to-do-list nu o det tar ju alltid längre tid av man tror! Fick gå till tre olika apotek inne i stan innan jag lyckades få det jag skulle ha då de andra inte hade receptet hemma! Sjukt kul att stå i kö med panschisarna som tittade snett på en så fort det klirrade till i mina systemetpåsar!.. Eller n o t !
Jaja, fyra saker på listan o fyra saker avcheckade:

träna
apoteket
klänningen
systembolaget

O the dress?? Den satt som ett smäck! -thank god!-


Så nu är väl allting i stort sett klart inför midsommarfirandet föurom inhandlingen av mat o tilltugg men det tar vi ikväll när jag slutat jobba. Sen ska jag bara njuta av hela helgen!

Smygstartar lite nu innan jobbet med en god lunch, en liter jordgubbar som efterrätt o balkonghäng för lite stekning! B-)



2 kommentarer:

  1. Var hittade du din ljuvliga midsommarklänning för någonstans? ^^.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klickade hem den från Gina Tricots webshop :)

      Radera