fredag 8 juni 2012

Friday and no work

until monday! :D

oOoh! Sista jobbdagen innan helgen stundar o jag är helt ledig!
JKPG here we come! :)


Veckoresumé

MÅN: Morgonpromenad. Styrka, biceps/triceps/axlar + kondition, crosstrainer 30min backintervall. Kvällspromenad
TIS: Morgonpromenad. Styrka, ben/rumpa + kondition, cykel 45min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Kondition, inomhuslöpning 10km (55,17min!)
TORS: Morgonpromenad. Styrka, rygg/mage + kondition, crosstrainer 30min backintervall
FRE: Morgonpromenad. Styrka, axlar/triceps + kondition, crosstrainer 30min backintervall + 1h spinning puls
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!

Återigen en vecka som bara flytit på, det tackar vi för! :) Inga motgångar mer än att jag vart lite trött i benen efter milen i onsdags men det ser jag som nåt positivt! :)
Veckans sista pass idag o jag har verkligen lääängtat till spinningpasset! Haha Är man knäpp då? ;) 




Psst!
((Idag är det bara 21 dagar kvar av de hundra grymma!))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar