tisdag 12 juni 2012

Fluffiduff

Yepp, idag känner jag mig som en nygräddad maräng.
Något hårdytan men krämig, mjuk o seg inuti.
O på tal om maräng så lyckades jag nu självklart göra mig själv så galet sugenmarängswiss! Gaaaaah!! Haha Hopplöst!..
Bläääää!..

 Känslan av fluffiduff som även syns märkbart i spegelbilden...


Veckan innan lingonveckan är inte rolig o jag vet mycket väl att jag gnällt om det tidigare men det sätter mig verkligenprov, varendaste jävla gång! Sugen på allt o inget o även om jag kört dubbelpass både idag o igår med styrka, kondition o ett grupp-pass känner jag mig lika seg som en dumle.
Pust o mumsen o samma gång!..
17 fjuttiga dagar kvar av de hundra grymma..


Keep up with the good work!!

4 kommentarer:

  1. Du är långt ifrån fluffiduff på bilderna!! Är så impad! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad söt du är! Men jämför du framförallt magen mot tidigare bilder så ser du fluffiduffet, både är o känner mig svullen.. :)

      Radera
  2. Haha :) Vilken tur då att det försvinner av sig självt ;)

    SvaraRadera