tisdag 5 juni 2012

High on..

Victor


Idag är det exakt ett år sedan som du o jag blev vi, ett år sedan efter att vi hade setts i tre månader som vi bestämde att nu går det inte att vara utan varandra..
Tillsammans. Vi hör ihop. Du o jag! Vi!


O det må låta som en klyscha (har sagt det förr) men jag är helt säker på att du är min själsfrände, min manliga version! Haha :)

Älskar denna bilden då den är sååå vi! Haha ;)


Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är idag!! Jag svävar fortfarande på de fluffiga små rosa molnen som ser ut som sockervadd o det är bara du som lyckas förgylla min dag, vareviga dag. Det är bara du som lyckas göra mig glad lika fort som ett snäpp med fingrarna, det är du som finns vid min sida när det ibland kan kännas lite tufft o stötta mig, du är min klippa som jag kan luta mig mot o känna mig tryggare än trygg i tid o otid. Utan dig saknas det mig något då du är den pusselbit som fått allting på plats. Det är du som får mig att känna vad äkta lycka är, det är du som får mig sådär löjligt kär o det är bara dig som jag vill spendera resten av mitt liv med. Kan knappt bärga mig att få se vad framtiden har att erbjuda oss!

Du är mitt allt, min skatt! Jag älskar dig V med hela mitt hjärta! Du o jag forever ever ever!


Knock it and lock it! ;)

2 kommentarer:

  1. Underbart!!!!:) du e såååå värd detta underbara!!! NI e så värda varandra!!!! Like it!!!:) kram sessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Snälla sötaste du!! :D Massa kramar!!

      Radera