måndag 11 juni 2012

JKPG

Helgen började i lördags i Jönköping med hemmagjord hotellfrukost med bacon, ägg, yoggi o musli. Kunde knappast börjat bättre! Haha ;) Kanske inte det ultimataste när det gäller LCHF men när man är iväg så lättar jag lite på tyglarna, det är inte hela världen.
O jag ska erkänna en sak: Jag smakade till o med på p i z z a o fy sjutton gott det vart! O igårkväll tog jag till o med en skål av det absolut godaste som jag vet i hela världen:
g l a s s! (mm även jag är mänsklig, faktiskt!)
Har ändå haft en kanonvecka träningsfronten så att inte vara lika strikt nån enstaka gång gör mig inte så mycket. Nya tag idag o i med en högre växel.. ;)


En ny vecka med massa roliga pass inbokade! Brukar max kunna boka in två gruppass/vecka om jag har tur men denna veckan bjuder på totalt fyra stycken!
Yeey!! :D
O bara de allra roligaste också som spinning puls/intervall o min stora kärlek cirkelfys!
Jag har alltså en riktigt grymt kul vecka framför mig! :)



Midsommar stundar snart o planerna är klara o kommer firas med goa vänners lag här i Kalmar. Måste ju bara hitta the dress också så kommer midsommar blir perfekt! Har en klänning som fastnat på hornhinnan som Cangaroo testade när vi gick på stan i Kallekrona, en vit ankellång klänning. Vart lite skeptiskt först just ang längden men ju mer jag funderar på det desto mer gillar jag det! :D Så världens bästa Carro, jag ska nog ta den på date i provrummet på Vero Moda så får vi se om vi klickar eller ej.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar