tisdag 26 juni 2012


O jag jobbar kväll heeeeela veckan lång, utomfredag för då är jag ledig (o i mål!!)!
Friskis öppettider o pass sommartid är inte heller speciellt roliga.. Inte ett enda grupp-pass lyckas jag tajma in denna veckan o det är sååå tråkigt!.. Eller jag bytte iofs pass med J (fler timmar till mig! Woohoo!) så slutar 17.45 idag o bokat reserv på ett IW-pass, som jag lyckades få en ordinare plats på även om det inte riktigt är min grej... :P Få bli några minuter längre konditionen också. Kanske inte det roligaste men det blir vad man gör det till! Men det bästa av allt, idag är det träningsdate med bästa Mia! :D
Positive spirit! Haha :)

fredag är jag i mål men det är nog inte det som är veckans höjdpunkt.. Eller jo, det delar förstaplatsen med after worken med brudarna som vi ska ha på fredag! Lite synd att man jobbar dagen efter bara men ska ta med mig en liten godispåse till jobbet på lördag så att man härdar ut... Gottigottgott!  



oOoh nu kom jag på ännu en grej som jag längtar till, fast detta slår allt!
Den 7e juli blir det mot K a r l s k r o n a o träffa min älskade bästis! Som jag saknade dig på midsommar min fina! (nästa midsommar ska firas med mina närmsta o bästa!)
Sötaste Sandy fyller år o det ska ju så klart firas o jag har turen att bli bjuden plus att jag är ledig den helgen så
count me in! :D
håller tummarna att V också kan följa med! >< 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar