fredag 2 augusti 2013

Ain´t no hallaback girl

 
Så här ser jag soluppgången varje morgon.
Att vara vaken klockan 04.15 uppskattas inte. Tack hjärtat! Helt o hållet ditt fel.. ;) O att ligga vaken o se klockan ticka vidare till 05.08 är ännu värre...
Yepp, idag vart jag tröttast på jobbet efter en knasig natt med mindre sömn.. Why?! Detta går verkligen i vågor... Fast dagen har gott väldigt fort trots allt. Dagens första höjdpunkt vart helt klart lunchdaten på bryggan i strålande sol med Mia. En sista date innan hon lämnar svensk mark o landar i US and A.. I tre (!!) hela veckor!!.. Saknar henne redan.. Haha :P
 
 
Ikväll efter jobbat hade jag ett planerat löppass o tänkte bara ta Ängörundan men det vart så fint väder så kände mer för fina Stensö. Dansade (sprang) i neongröna Asics som tog mig igenom 5km-rundan o även att huvudet sa nej! redan innan jag börjat rundan tog jag mig igenom den. HA! Vill man så kan man! :) Fast det vart något så fruktansvärt varmt så tyckte nog det vart jobbigare än själva löpningen. Kanske är dumt att springa med keps i denna värmen?
 
 
Svettig o nöjd som ni kan se.. ;)
 
 
O dagens andra höjdpunkt vart resterna av både min o Mias lunch som vi skrapade ihop! Haha :P Riktigt fin kycklingsallad o det är nog den godaste som jag någonsin ätit! :D
Kebaben, tog sig in på topplistan! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar