torsdag 29 augusti 2013

Vilotorsdag

 
Har inte hunnit blogga i veckan pga mycket på schemat. Eller det har bara vart jobba, träna o sova o så repris på det o nu är jag riktigt trött. Måndagen vaknade jag som piggelinen själv efter att jag vart ledig helgen o jag behövde det. Bara vara ledig. Gjorde ett helt ok träningspass som start på veckan o sen kanske jag gick ut lite hårt i tisdags när det både blev en runda på gymmet för att köra både ben, biceps o rygg plus ett 90minuters kombipass. Kände inte av det direkt efter passet utan på morgonen dagen efter när jag skulle göra milen på löpbandet klockan 06.30. Jag klarade milen men med mycket trötta ben. Det misstaget ska jag inte göra om igen.. Haha :) Anledningen till att det blev styrka före kombipasset vart för att det fanns tid för det. Hade jag mellanlandat hemma innan passet så hade jag antagligen inte kommit bort till passet ens. O sen att jag även hann lägga till lite benövningar vart bara ett dåligt beslut taget av mig! Haha :P Men nu har jag lärt mig det! :)
 
O tro inte att jag blivit tokigare än vad jag redan är för att jag stod på löpbandetFriskis klockan 06.30 en onsdagsmorgon för det vart för att hinna med träningen den dagen för på kvällen direkt efter jobbet vart det tåget till Malmö för att infinna mig på Skyddsombudsmötet som ägde rum idag med vår region på Forex. Faktiskt mycket roligare än väntat! :)
 
 
Att övernatta själv på hotell är verkligen inte min grej o kommer nog aldrig bli det heller. Så jag roade mig själv lite med ljuset o kameran innan jag gick o lade mig för dagen. Min största önskan är nu att dessa små konturerna som syns ovan även ska synas oavsett ljus! Haha :D
 
 
Som rubriken lyder idag så blev det vilotorsdag efter en lång dag igår o resan hemåt idag. Hade tänkt köra ett pass Cirkelgym men det fanns ingen ork eller energi över till det o så hade jag drabbats av en rejäl släng av Victorsjukan. O med vilodag innebär det också vanliga kläder vilket är mer ovanligt än vanligt! Haha :P

 
På tåget hemåt vart höjdpunkten helt klart snacktime! Detta förgyller vardagen ibland o smakade prima ballerina o mättade lagom för stunden. :)
 
 
O tågresans största minus vart när jag tog upp den inplastade tidiningen som jag sparat på hela resan o upptäcker med fasa att det inte alls vart Kristin Kaspersen på covern som jag faktiskt köpte tidningen för! Haha Vilken besvikelse! :D Hon är ju en av min gurus i träningsvärlden o en stor inspirationskälla så möts jag av denna wannabe... Haha ;)

 
Efter detta missöde vart det slut på det roliga o jag ville bara hem... Haha ;)
 

1 kommentar:

  1. Din gula kofta var bara för söt! Var hittar jag en sån? :D

    SvaraRadera