torsdag 1 augusti 2013

Titt ut!

 
I´m aliiiiiive! ;)
 
Fy vad jag har varit fruktansvärt dålig att klottra här!.. Men helt ärligt har jag inte haft något vettigt att dela med mig av över huvudettaget .. Haha :P
Jag har gått o blivit en lightvariant av Svullo för sjuhundraelftio gången. Jag har tränat ok, bortsett från förra veckan då min envisa j-a semesterförkylning inte ville samarbeta med mig o bet inte alls på mina mutor så fick bara in ett träningspasshela förra veckan, fast jag har ätit ren skit rent ut sagt. Skräpmat hit o dit. Mina ådror består väl nu av ren Marabouchoklad blandad med glass.. That´s life o jag har valt detta helt själv så det finns absolut ingen att skylla på. O med dålig kost har också träningsmotivationen fått sig en riktig känga! *poff* -borta- typ...
 
 
Men jag vet att jag har ganska lätt att komma tillbaka bara jag vill o jag har skött maten helt ok denna veckan men idag tog jag avstampen på allvar o tog även mina mått. Jag håller de för mig själv så länge då jag inte är redo att dela med mig av det. illa är det! ;) Jag vill även väga mig för att få en rejäl motivationskick men först måste jag investera i en våg, annars blir det svårt.. :P
 
April

Juni
 
Juli *booom!!* svullo...
 
Jag är helt ärligt lite lönnfet.. Vilket jag också accepterar. O detta är såklart en jämförelse med mig själv o vilken form jag tidigare haft. Inget annat! Jag känner på mina kläder att det sitter åt där de tidigare inte satt åt o man känner sig inte lika fin längre. Men det ska bli ändring på det nu. Det är payback time..
 
 
På den senaste tiden har jag inte känt någon motivation eller syfte med träningen förutom att må bra. O jag har ju levt väldigt gott senaste tiden men onyttigt. Men nu har jag ett mål igen o jag tror det är det jag behöver. Något att sträva efter. Det största målet är såklart att hitta min egna väg till foreverland där jag kan stanna o trivas o lägga av med denna jojjogrejen som händer till o från. Resan till målet eller min väg dit är den bokade utlandsresan i november. Perfekt tajming att börja nu. Har ca.3,5 månad på mig o jag är redan nu på god väg dit även om det är från o med idag som det är på allvar! :)
 
This is the first day of  the rest of my life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar