lördag 17 augusti 2013

Hejhopp tjollahopp!

 
 
Idag vaknade jag nästan med ett leende på läpparna då jag visste att det vart både sista arbetsdagen för veckan o även sista träningspasset för veckan som väntade. Jag är lite trött nu nämligen o speciellt efter några hektiska dagar på jobbet med en man kort vilket märks direkt! Man blir lite extra trött i bollen.. Haha :)
Men jag tog dagen med ett leende o avklarade både jobbet o träningen! :)
 
 
Idag vart det bara löpning som skulle bli gjort o det blev utomhuslöpning5,5km spåret på Stensö. Favoritrundan! Tog löpet genom hela rundan o jag ökade faktiskt tempot för varje kilometer som avklarades. Så här har jag bevis på att jag faktiskt kan öka. Nu får jag snart sluta snåla med krutet om jag ska lyckas ticka ner tiden lite. Målet nu för själva löpningen är att ta 6km på 30min, inte en sekund längre. O sen så att klå mitt PBmilen! Tror det vart 53min nånting. Får kolla närmre på det i arkivet! ;)
 
 
O nu efter att ha checkat av alla måsten för denna helgen så är det verkligen dags att ta helg på riktigt. Börjar bra med fest hos svärföräldrarna nu ikväll sen imorgon ska jag absolut inte göra någonting alls förutom en illa tvungen liten pyttesak, tvätta.. :P O så ska jag ha naturgodis! Haha :D
 
 
Outiften är på, jag är redo, vet inte vilka skor jag ska ha på tosserna än bara... "/ Hade vart bra o veta vid det här laget.. Haha Killerheals eller plattfot?.. That´s the big question today! Hm.. :)
 
Nu när jag ändå är igång o sitter framför datorn passar jag på att lägga upp veckans träning som gjorts.
 
Träning V.33
 
MÅN: PW
Dubbelpass ett: Styrka biceps/rygg + Gruppass Cirkelfys
Dubbelpass två: Styrka triceps/axlar + Gruppas Spinning
 
TIS: PW
Dubbelpass: Styrka ben/rumpa/mage + Gruppass IW
 
ONS: Inomhuslöpning, 10km
 
TORS: PW
Gruppass Spinning-kombi/skivstång
 
FRE: PW
Styrka ben/rumpa/mage + Kondition 20min Crosstrainer backintervaller
 
LÖR: PW
Utomhuslöpning, Stensö 5,5km
 
SÖN: Vila!
 
Ett ord får beskriva veckan; nöjd! :)
 

2 kommentarer:

  1. Jag lövade din kombo lite mycket. Gud så snygg! Var hittar jag byxorna och skjortan? :)

    SvaraRadera
  2. God morgon o tack! Haha :) Byxorna är ifrån VILA/Vero Moda, det är dom med dragkedja baktill. O skjortan är från HM. :)

    SvaraRadera