onsdag 21 augusti 2013

Fire in the butt!

 
O nej, inte på det där dåligt fruktansvärda sättet! Haha ;)
Utan jag fick en sån jäkla kicklöpbandet ikväll. O helt oväntat! :D
Startade med hastighet 10,5 o det kändes förvånadsvärt lätt idag om man jämför mot förra veckan. O efter nån minut snubblar jag till o med till på kanten framme på själva löpbandet så jag testade att öka till hastighet 11. O det gick helt galant. Löpte på i 30min, gick sedan i 2-3min, o sedan löpte jag på mellan hastighet 11,5-13. O sluttiden landade på 53.56minuter! :D
Nästa gång hoppar jag mellanlandningen med promenad.. ;)
 
 
Så här bli resultatet när man lyckats klå förre veckans milen på löpbandet med hela 6 minuter! :D
Mitt PersonBästa någonsin på milen ligger på 53.10min. Det vart förra året då jag hade min toppform o jag är på väg att slå detta. Inom kort ska jag klara milen53minuter blankt! :)

 
Kvällens segermål fick bli alldeles perfekta bananpannkakor med största klicken kesella med blåbär. Mm.. mm... mmmmmmm! :)

 
Fasikennöjd jag är ikväll. Skitskönt ju! O så kom jag även ut på morgonpromenad imorse efter mycket om o men.
Har inte blivit av någon PW för veckan ännu, varken i måndags då jag vart alldeles för lat helt enkelt o i tisdags vaknade jag med magknip o då valde jag sängen före motion.
Men igår när vi sade god natt bad jag älsklingen putta upp mig ur sängen på morgonen då han ändå ska upp tidigare än mig o jäklar vilken armbåge i sidan jag fick!.. Tack för den hjärtat... ;) O skitlack vart jag! Haha ;D Men upp kom jag! :)
Nu tar vi PW resten av veckan så har jag gjort fem promenader denna veckan också... :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar