söndag 25 augusti 2013

Söndagskvalité

 
Vakna klockan åtta, somna om till o från o bara ligga o dra sig i sängen kan vara något av det skönaste jag vet. Gick ut på en PW vid 10.30 för att vakna till lite o jag är skönt kolaseg i kroppen idag. O en träningsvärk som påminner mig om benpasset i fredags samt löpningen igår. Älskade hatade träningsvärk! :)
 
 
Sedan vankades det riktig söndagsfrukost, Eller brunch kanske är bättre då det vart närmre lunchdags än frukostdags! Haha :) Minibananscones som bakades igår, en skål kesella blandad med funlight o granola o så nybryggt kaffe på det. Detta avnjöts i skuggan på balkongen medans solen stekte härligt på benen. Söndagskvalité! :)
 
Träningsresumé V.34
 
MÅN: Dubbelpass: Gruppass spinning + Styrka biceps/rygg
 
TIS: Dubbelpass: Styrka triceps/axlar + Gruppass IW
 
ONS: PW
Inomhuslöpning, 10km 53.56min (PB 53.10)
 
TORS: PW
Gruppass spinning-kombi/skivstång
 
FRE: PW
Dubbelpass: Styrka ben/rumpa/mage + Kondition 30min Crosstrainer backintervaller
 
LÖR: PW
Utomhuslöpning, Ängörundan 4,5km 24.10min PB!
 
SÖN: PW
Vila!
 
En helt fantastisk vecka på träningsfronten som resulterat i två klara förbättringar därav det ena PersonBästa! :)
Känns toppen o kroppen o jag samarbetar fullt ut. Det enda lilla minus för veckan är väl den lilla bit kladdkakan i tisdags o mjukglassen igår. Det går inte så galant för mig att skippa sötsakerna helt men samtidigt berörs jag inte alls av det. Visst, jag hade en liten deal med mig själv att låta bli sötsakerna till november men nu när det går så bra med träningen så ger dig mig inte några käppar i hjulen utan jag blir nästan bara mer sporrad av det. Så länge det håller sig på denna nivån vill säga.. Jag har ju fått fina resultat på bara denna månaden så en liten sötsak hit eller dit gör inte ett skit! Haha :)
Summan av kardemumman, awesome! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar