fredag 16 augusti 2013

Fredagsmys

 
Min dag so far:
 
 
Morgonpromenaden avcheckad. Imorgon får jag tänka ut en ny runda då Iron Man ockuperar min vanliga promenixrunda. :)

 
Frukost! I love it! Havregrynsgröt bombad med kanel! Såå gott! Har man en gång lärt sig att tycka om det så är det svårt att låta bli det.. Jag är i alla fall fast o står vid att detta är min favoritfrukost! Om man bortser från hotellfrukost då men det är väl allas drömstart på dagen? ;) Haha :)

 
Testade min träningsshorts som jag köpte för ett par månader sedan. Lapparna sitter kvar! Haha :) Jag är så feg... De är ju så fina! Kanske ska testa på gymmet ikväll? Eller? Kanske nästa vecka... :P

 
Ikväll när jobbet o träningen är färdig ska jag o hjärtat ha fredagsmys heeeela kvällen. Umgås lite mer än ett par timmar som det annars är.. :) O jag har gjort paleokladdkaka i miniformat. Halverade receptet o gräddade i två små formar istället. Så en sådan ska det gottas med ikväll efter maten till filmen. O jag vet att det är denna kladdkaka som jag kommer att tänka på under kvällens träningspass! :P Konstigt vad god mat o annat gott motiverar min träning... Haha :D Men som jag sagt tidigare, det finns inget godare än en smarrig måltid efter ett träningspass! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar