torsdag 15 augusti 2013

Don´t wake me up!

 
"Too much light in the window, don´t wake me up.."
 
 
 
Min morgon började med denna trudelutt i skallen. Victor the snoozemaster´s klocka ringde första gången 06.45, här tänkte jag bara att jag skulle upp om 30min. Sedan ringde den igen typ 10min senare o då ställde jag om mitt alarm till 08.30. Haha ;) Med sedan vände det helt! Klockan 07.15 satte jag nyckeln i dörren o låste o begav mig ut på en morgonpromenad. O så nöjd jag vart efteråt! Haha :D
 
Trodde att jag skulle vara ganska öm i kroppen efter gårdagens mil på löpbandet men det känns helt ok. Beror säkert på att jag tog det ganska lugnt. Inte direkt något sprinttempo utan bara behagligt.. :)
 
Idag efter jobbet körde jag bara ett kombipass, 90min skivstång & spinning. O idag ökade jag minsann vikterna också o jag trampade på riktigt bra på spinningen. Kroppen vart piggare än jag men den visade också vad skåpet ska stå! Haha :)
 
En annan kul grej är att jobbkläderna blir lösare o lösare. Jag är inte lika korvstoppad i byxorna längre.. Haha ;) Jäklar vad bra det går nu alltså! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar