söndag 11 augusti 2013

Tolv dagars träning

 
O en ofrivillig o oplanerad vilodag...
 
Träningsresumé V.32
 
MÅN: Utomhuslöpning, Ängörundan 4,5km
 
TIS: Dubbelpass: Styrka armar/axlar/rygg + Gruppass IW
 
ONS: Utomhuslöpning, Ängörundan 4,5km
 
TORS: Gruppass Spinning-kombi/skivstång
 
FRE: Dubbelpass: Styrka ben/rumpa/mage + Gruppass Cirkelgym
 
LÖR: Vila!
 
SÖN: Vila!
 
Jobbade lördagen o hade planerat att höra lite armar o axlargymmet med lite cardio som avslut på denna träningsveckan men Friskis öppettider satte stopp för det. Trodde att deras sommartider vart över sedan förra veckan men icke! Vart först riktigt besviken men sedan tänkte jag tillbaka på veckan o förra veckan o jag har kört på riktigt bra men det blev en ändå lite ofrivillig o oplanerad vilodag istället fast det kändes ändå ok. Kört 12 dagar på raken nu så det kanske vart ödet? Så jag vände på klacken o cyklade hemåt, umgicks en liten stund med V o sedan körde jag till Fia o hade en väldigt lugn, rolig o lång kväll. :)
 
 
 Klockan 04.30 släcktes lampan o jag hamnade i ett tillstånd motsvarigt till insomnia.. Tror det kallas att däcka! Haha :) Bubblet i glasen som bestod av både champagne o öl gjorde susen.. :P
 
 
Kommande vecka börjar på absolut skönaste sättet. Ledig! Jobbar även denna lördagen som kommer så det är därför. O min lediga dag ska spenderas med att sova ut. Gå morgonpromenad. Två stycken dubbelpassFriskis med både gym o gruppass o jag har en riktigt härlig dag att se fram emot. :)
En vecka som börjar på bästa sätt med sovmorgon o träning. Två favoritsysslor som jag bara älskar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar