fredag 9 augusti 2013

Kalmar Stadsfest

 
Här!
 
Här har jag stått precis hela dagen o minglat, tyvärr i min ensamhet då vi vart en man kort på jobbet. Stekande värme idag o jag vart på bristningsgränsen till vätskebrist då jag glömde fylla på min vattenflaska efter lunchen. Men som räddare i nöden kommer hjärtat med en iskalla flaska vatten till mig. Thank god fot that! :)
 
 
Så fort jag kom innanför dörren slängde jag av mig den kycklinggula pikén o de svarta jeansen o svirade om till sommarkläderna. Svalka för sjutton! Det är vad min body är i behov av nu! O jag börjar minsann trivas mer o mer i mina shorts som jag periodvis avskyr! Haha ;)
En heldag på benen gör en helt slut i kroppen nu. En bidragande faktor kan i o för sig också vara morgonens träningspass som blev freaking awesome bra om jag får säga det själv! :D
Körde baksida ben, rumpa, vader o mage + ett gruppass Cirkelgym.

 
Gjorde misstaget precis att slänga mig i soffan. Dock har jag gjort min syssla o tagit diskberget i köket så här kan jag egentligen ligga med gott samvete medans hjärtat står i köket o lagar ribs. Yiammie!

 
För jag kommer nog inte lämna denna tronen förrän det är läggdags! Haha :P
Jobb imorgon sen är min 6-dagars vecka över. Lika så på träningsfronten. Skönt! Sedan ska resten av helgen spenderas med Fia o muskväll o total vila! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar