fredag 30 augusti 2013

Flexfredag

 
O jag är långledig! Eller långhelg menar jag.. :)
 
Varnar redan nu känsligare läsare för flexbilder nedan då jag vet att vissa är känsligare än andra. Inte mitt syfte att trampa någon på tårna eller komma åt en öm punkt men min blogg o mina bilder o det är detta jag gör. Inte bara flexa då men träning är en stor del av min vardag. Haha :) Träning, god mat o mina nära o kära är mina byggstenar. Vad har du för passion? Vad gör du som du tycker är extra kul o tycker om lite extra mycket? :)
 
 
Började min lediga långhelg med en skön PW redan vid åtta. Hjärtat började jobba då o jag hade väldigt svårt att somna om o inte vart jag speciellt trött heller för den delen. :) Så de blev en härlig solig promenad innan dagens bästa måltid, frukost! ;) Fast ikväll kommer jag nog gilla middagen lite extra mycket då vi ska ut o äta med tjejerna.. :P Idag blev det dundergröt igen o all ära åt lyxfrukost, bruncher o hotellfrukostar men min favvofrukost är havregrynsgröt! Haha Det går inte att komma ifrån! Jävla tjat om denna gröten... ;)
 
Här ser jag nästan lite småfet ut men det är konturerna jag vill åt.. Haha :P
 
Laddad med ny energi blev det sedan bort en runda till Friskis för dagens första pass. Blev ett rent styrkepass triceps o axlar då jag strök konditionen. Jag orkade helt enkelt inte med någon kondition. O jag hänger inte läpp för det för i eftermiddag blir det tillbaka till gymmet o köra ett styrkepass biceps o rygg innan ett IW-pass. Så där får vi även konditionen för dagen... ;)
 
 
O visst händer det saker även om det syns mindre vissa dagar än andra. Beror ju mycket på vad man äter o dricker o faktiskt gör under dagen o jag samlar väldigt lätt på mig vätska. Men denna dagen bjöd på en liten symfoni när jag inspekterade dessa två bilderna tagna idag efter träningspasset. Visst har det blivit liiiiiite fler konturer o liiiiite mer djup.. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar