söndag 4 augusti 2013

Det blir en dag på stranden

 
Morsning korsning!
Lika underbart väder idag som igår o då kör vi en repris o ta en heldag på beachen! :)
 
Igår efter att jag kört morgonpass tog jag o hjärtat bilen till Öland o upp till Böda för att möta upp resten av svärfamiljen. O vilken perfekt stranddag det blev! Sol o bad för hela slanten! :)
 
 
Igår körde jag alltså dubbelgruppass, därav bilden ovan... Haha ;) Bilden till vänster innan dagens startskott, mittenbilden är direkt efter spinningen o bilden till höger är efter sista passet cirkelgym.. :D Passen gick kalasbra men det är tufft att träna i denna värmen när luftkonditioneringen på Friskis knappt existerar så jag vart väl nästan halvdöd efter spinning. O med tanke på att jag även hade bokat ett pass Cirkelgym så hade jag inte hjärta av avstå från det.. Min platsbiljett vart ju redan utskriven o allt.. ;) Men jag gjorde det så jag vart mäkta nöjd hela dagen! :)
 
Idag blir det som sagt en repris av gårdagens strandbesök men inte på samma strand eller sällskap. Idag är det strandhäng med Fia som gäller. Så hon är på väg hit nu innan vi kör vidare över bron till Öland o Saxnäs. Ska visst vara fint där. :)


 
Jag vaknade ju som vanligt ganska tidigt idag o när jag ändå vart vaken steg jag upp o testade att baka nyttiga bananscones. Ser ju inte helt fel ut, eller hur?! ;)
Så till strandens lyxiga picknickfrukost blir det idag nybakta bananscones med skivad banan, kesella med granola o så kokt ägg med kaviar. Smarrigt värre!
Nu måste jag dra o packa så att allt är klart när Fia kommer!
Nu stranden, sen ett kombipass Spinning-skivstång! :D
 
Ha en fin dag! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar