måndag 5 augusti 2013

Quicky

 
Tänkte bara göra en kort microupdate nu innan jobb för veckan som varit. En bra vecka.. :)
Igår hängde jag med Fia hela dagen o hade det hur bra som helst mes sol o bad. Vilket också känns i facet idag.. ;)
 

Bildbevis på picknickfrukosten med bananscones o på fina Fia! :)
Recept kommer men då jag inte hade alla de ingredienser som stod i receptet jag följde så fick jag experimentera lite o då blev det inget måttat så det är svårt o säga hur mycket jag hade av ditten o datten.. :)
 
O tänk vad lite solbränna kan göra. Nu ska det jobbas på mina spiror på gymmet! :D
 
 
Träningsresumé V.31
 
MÅN: Styrka ben/rumpa/mage + Kondition 10min Crosstrainer backintervaller (gymmet stängde väldigt tidigt vilket jag missat.. "/)
 
TIS: Gruppass Skivstång + Kondition 20min Crosstrainer backintervaller
 
ONS: Utomhuslöpning, Stensö 3km
 
TORS: Gruppass Skivstång-kombi/skivstång
 
FRE: Utomhuslöpning, Stensö 5km
 
LÖR: Dubbelgruppass Spinning + Cirkelgym
 
SÖN: Gruppass Spinning-kombi/skivstång + Styrka ben/rumpa
 
Som ni ser, inga morgonpromenader denna veckan heller (!!) O det är måndag idag o jag kom inte iväg på någon denna morgonen heller! Jag blir snart tokig på mig själv! Jag får helt enkelt inte tummen ur o jag vet inte varför vilket gör mig frustrerad.. Jag är ju som oftast vaken men är så förbannat trött.. O sen har jag inte direkt haft någon vilodag denna veckan heller men det är för att jag inte känt något behov av det. Men man ska lyssna på kroppen! O de dagars som det vart utomhuslöpning på har det ju inte heller vart några riktiga distanser så jag hoppade helt enkelt vilodag denna veckan. Så är det med det!
 
Avslutade veckan med bio o såg Känn ingen sorg. Toppenbra film! Gå o så den! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar