onsdag 7 augusti 2013

Vätsketömning

 
Kvällens löppass kanske inte gick så bra som jag velat men tog mig runt Ängörundan i alla fall. Trodde inte att det vart så varmt ute som det faktiskt vart så tog ut mig lite väl snabbt i början så fick löpa ganska långsamt sista biten. Så kan det gå! Bättre lycka nästa gång.. :)
 
 
Nu är det allvar o nu börjar det roliga! Framstegen! :D
Jag vet att jag har ganska lätt att komma tillbaka till formen bara jag ger mig tusan på att göra det på riktigt o inte halvdant. O nu är det på riktigt. På allvar! :) O självklart är det första som lämnar kroppen vätska. I know! Men det är ändå kul det lilla som händer. :) Inga magrutor än på ett tag men man anar att det gömmer sig nånting där under.. :P

 
Här är jag! Tror det eller ej! ;) Inte idag o inte igår men nån gång förra året. Men här är målet. Att komma tillbaka.. Så här vill jag vara i kroppen. :)
 
 
O jag kunde knappast få en bättre start på denna dagen när jag vaknade till denna underbara bilden på mina favoriter, Piffen o Zipper! :D Ni gjorde min dag sötlökar! En vecka har snart gått, väldigt fort faktiskt, o det är bara två kvar tilsl ni kommer hem o jag får träffa er! Wiiieeee! :D
Längtar som fanken! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar