måndag 19 augusti 2013

Ett öga för små små detaljer

 
Inte alls när det gäller inredning men när det gäller små små förändringarkroppen. :)
Det är kul att det händer även om det går med snigelfart... :P
Jag märker att konditionen förbättras från vecka till vecka o kvällens spinningpass visade dagsformen som kändes riktigt bra efter gårdagens vilodag. Vila är verkligen ett måste för mig ibland. Så det där med "aldrig vila" kan jag fetglömma! Haha :)
 
Vi vart o kollade på en lägenhet på Bremerlyckan direkt efter jobbet idag som tyvärr inte visade sig vara nåt för oss. Så jag hann perfekt till spinningen ikväll som började vid 19 o efteråt, svettig o otäck, körde jag även lite biceps o rygg. Ett kort men bra styrkepass. Man behöver inte alltid ha timlånga pass för att det ska ge nånting. Variation är guld! :)
 
 
Armar o axlarna börjar äntligen bli som det en gång varit, eller på god väg vart fall. Har fortfarande inte vägt mig o jag kanske ska låta bli när jag ändå inte fått det gjort än? Jag vet inte...

 
Kolla den där lilla lilla gropen på sidan av magen. En grop som jag ser på med beundran! Haha Till skillnad från de andra små groparna som måste vara satans påhitt, celluiterna.. Haha ;D Bortse från bullmagen då jag precis ätit på bilden.. Eller håller på att äta då jag har gaffeln i munnen! Haha :P
 
Nu när vi ändå pratar om satan så kan jag ju säga att jag antagligen vart en av hans anhängare igår. Hade en sjuhelvetes pms som stackars Victor fick smaka på o med humörsvängningar som hade gjort vem som helst till att göra kokkobängbäng-tecknet mot mig. Kvällens värsta moment vart nog ändå när jag började smaska på påsen med naturgodis som inhandlats under dagen o jag märker på två röda att två av mina tre yoghurtskokostoppar o en av mina tre chokladkokostoppar är borta o det är då V som är den skyldige som nallat från min påse o jag blir fly förbannad! Hahaha
Jag köper nämligen alltid tre kokostoppar av varje sort för att inte äta så mycket av just dom för det är ju som vanligt godis egentligen men intalar mig att det är ett bättre alternativ i alla fall, o jag lyckas alltid alltid alltid förmedla den känslan till mig o det känns bara sådär oförskämt bra o nyttigt. Haha ;)
Men jag tror att mitt hjärta lärt sig en gång för all att man inte rör förbjuden frukt, dvs min gottepåse som jag längtat efter hela veckan.. ;)
 O idag vaknade jag som ur en tecknad disneyfilm med fågelkvitter o ett glatt humör! Haha :P
 
Jaa, jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle... ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar