fredag 24 januari 2014

Casual Friday

 
O vilodag!
En både behövd o förtjänad sådan. Det är då det känns som bäst att vila.
 
 
En dag med full rulle på jobbet från öppning till stängning. Vart ju lönefredag o allt o framförallt första lönen på 2o14 som jag tror varit efterlängtad av många. :)
Så idag kändes det extra bra att cykla hem från jobbet i vanliga kläder för en gångs skull o bara komma hem. Började med att ta disken då jag vart så trött på att se den varje morgon o så belönade jag mig med en kycklingrulle från Pizzapalatsethjärtat ändå är ute o äter med laget. Junkfood? Kanske det, men det finns också värre junkfood än en kycklingrulle. Åt ändå bara halva o kände mig alldeles lagom mätt så det är inget cheatmeal som går till historien direkt. :)
Sedan blev det kvällsgotte med äppelbåtar o hemmagjord varm choklad helt utan tillsatt socker o annat onyttigt. Clean shit! ;)

 
Har vart, eller är, ensam hemma hela kvällen o jag är sugen på att gå o lägga mig snart faktiskt. :P Ska bara ta o sortera tvätten då vi har tvättstugan imorgon från 11-16. Jag behöver rena träningskläder. Sen hoppas jag också på en god natts sömn så att jag är uppladdad för lite inomhuslöpning o cirkelfys imorgon. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar