tisdag 14 januari 2014

Tisdagscraving!

 
GB Sandwich!
 
 
Oh my.. Jag har en helt galen craving ikväll efter GB Sandwichglass! Så bra gick det med att hålla sötsuget i styr.. Haha ;) Men så länge man inte trilla dit för begäret så.. Det är ju bara skallen som spelar en ett spratt! :P

 
Istället för sockerbomben ovan finns det både godare o nyttigare alternativ, som ananas till exempel. Hur smarrigt som helst ju! :) Men visst är det så att godis o annat fullproppat kaloriexplosioner inte går att ersätta... Tyvärr... Haha ;)
 
Såna här sötsug kommer ju oftast på kvällarna o som tur är har jag o V kommit överens om att inte köpa hem något smått o gott att ha i skafferiet. Underlättar något enormt för min del då jag gärna går o kika i köksskåpen flera gånger om på kvällskvisten... :P
Hade jag bara kommit lite längre på "återkomsten" så hade jag unnat mig men just nu förtjänar jag det inte. Jag är bara inne på min andra supervecka o jag vill inte utsätta kroppen för några betonggrisar som blockerar vägen till resultat. Sen kanske, men inte nu... :)
 
Jag är alltså inne på min andra supervecka o med tanke på att det har flytit på så j-a bra så är jag inte heller speciellt sugen på att stoppa in en GB Sandwich i truten, egentligen! Jag har lärt mig av mina misstag o det är inte värt att skjuta blodsockret i höjden bara för en liten godbit som ändå ger en dåligt samvete o ännu värre godissug. Så det som ger mig dåligt samvete har jag helt enkelt lärt mig att låta bli. :)
 
Idag har jag vart väldigt hurtig om jag får säga det själv! Haha ;D Kom ut på en tidig morgonpromenad, 5km löpningFriskis, jobbat, kvällsträning med ett pass Cirkelfys o nu sitter jag här. Jag började inte förrän 10.30 idag så därför den lilla extra träningen på morgonen. Så varför inte? Jag kan ju ändå inte sova när älsklingen ligger o snooza... ;)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar