måndag 6 januari 2014

Mot mitt 2o14

 
Denna dagen har varit en sån där perfekt ledig dag. Sov tills jag vaknade utan att ha dåligt samvete då jag inte sov bort hela morgonen. (Wow! Typ första gången på hela jullovet.. ;)) Vart ute på morgonpromenad. Åt en stadig frukost på äggröra o bacon. Efter att ha vilat magen mötte jag upp MiaFriskis så körde vi ett benpass på gymmet tillsammans innan spinningpasset. O till o med min pulsklocka vart med mig idag o höll i under hela passets gång. Awesome! :) O detta nya spinningpasset pyramid intervall är verkligen helt i min smak! :D
 
 
Idag är det måndag o det är också från o med detta nu som jag kommer ta tag i år 2014 uppsatta mål. De stora målen är de som jag komma skall till, tillslut. O under resans gång för att nå målen så har jag satt upp några delmål för att hålla motivationen o peppet uppe.
Träningen har rullat på bra trots ledigheten men kan tyvärr inte säga detsamma om kosten vilket också resulterar i en mjukis. Julefet som bästis skulle säga! Haha ;D Men alla har vi hamnat där någon gång, eller de flesta, eller jag är inte ensam om jag säger så, o jag beundrar de som klarar att hålla sig borta o faktiskt hålla sig till sin fina form all the time no matter what! Jag antar att det är mitt psyke som sviker mig ibland... Men det positiva är att den jobbigaste delen med att komma igång med träningen inte ens finns för det har liksom alltid vart igång så nu har jag bara det lättaste lätta kvar, nämligen att äta god o sund mat. Yiammie! Bort med godis för en tid framöver men det ska nog inte heller vara så svårt då jag fått nog av det nu... :)
 
Detta kommer inte vara några större problem för mig bortsett från något gottesug då o då säkert men det ska jag nog klara av att stå emot. O jag tror o hoppas att jag kommer märka en positiv skillnad ganska snart från o med nu. O Mia som ska till Thailand i nästan 3 veckor ska minsann få komma hem till en transformerad Josie! ;D
Jag har ju visat att jag kan tidigare så varför inte köra en repris men som denna gången blir långvarig?! :)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar