tisdag 21 januari 2014


 
Hade behövt en extra ledig dag i helgen känner jag. Eller det är nog mer bara en önskan än att faktiskt behöva det! Haha :)
 
Igår gick jag lite ouside the box o provade ett annat spinningpass med annan ledare än vad jag brukar köra. O never no more säger jag bara.. Trivdes inte alls! :P Upp.. Ner... Upp igen.. o så åt sidan om det hade vart möjligt! Haha Fick sången Upponervisan från Emil i Lönneberga på skallen direkt; "Upp o ner, ner o upp, grisen gal i granens topp!.." Haha ;D
Nej, inget mer sånt där nu utan  nu kör jag på mina säkra kort framöver. Är det tråkigaste jag vet att bli så besviken över ett pass som inte ger nånting tillbaka förutom lite svett. Nej, känslan ska också infinna sig. Då är jag supernöjd! :)

 
Fortsätter med mitt braiga flyt med maten o igår började jag med den seriösa matdagboken. Allt som slinker ner i kakhålet noteras. Frukost, lunch, mellis, middag o kvällsmellis. Ingen kaloriräkning what so ever för det bryr jag mig inte om alls. Huvudsaken är att jag äter bra o näringsrik mat. :)
 
Chinsträningen har också kommit igång o jag börjar väl få en liten rutin på det. Två dagar i veckan ska det övas, övas o övas. Än så länge kör jag bara i chinsmaskinen som man får lite hjälp av, men inom kort tänkte jag avancera o köra med gummiband. Hoppas Mia (Nu måste hon väl ändå snart komma hem från Thailand?! ;)) är på så att jag kan få lite support o hjälp också.. ;) Vad tror ni? Kommer jag att lyckas göra min allra första riktiga chin utan några som helst hjälpmedel till sommaren? Well, den som lever får se o jag är ju en riktig goal digger! ;)
 
Om orken finns på morgonkvisten imorgon blir det ett tidigt morgonpass på spinningcykeln. Men hallå? Nu motsäger jag ju mig ALLT mot det jag nämnt tidigare om att inte testa några nya pass?! Haha För det är precis det jag ska göra! ^^ Nytt pass o ny ledare, hela paketet.. Haha ;D Ska bara testa detta också o är det inget att ha så vet jag det o kan sluta att fundera.. :P
Det ska löptränas på löpbandet imorgon också men det blir efter jobbet. 5km ska avklaras o frågan är om det kommer vara lika j-a bra som i lördags... Våga inte hoppas! Haha :) O frågan är också om det kommer finnas några lediga löpband för gymmet är verkligen smockfullt om kvällarna... Men det trappas väl ner snart, dock inte från min sida.. I'm stucked! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar