måndag 13 januari 2014

Minusgraderna är här!

 
O jag gillar´t! ;D
Jag älskar att komma ut i den friska kalla luften som nästan biter en i kinderna. På med rejäla kläder bara så att man inte fryser. Kanske borde ta o skaffa såna där dobbar till skorna för idag vart det rena isgatan o jag har vart nära att trilla dit både en o två gånger...
 
 
Nu är det så pass kallt att det är dags att dra fram långkalsongerna o jag bokstavligen älskar dom! Finns inget skönare, slår till o med myskläder! Jag hade faktiskt kunna använda mitt underställ som myskläder men tyvärr är det ju mindre snyggt... Haha :P Men idag vart det -9 grader imorse så då blev det premiären för underställ, tjocktröjan, raggsockarna o mössan på knoppen på morgonpromenaden o jag frös inte det minsta. :) När jag väl kom hem sen blev det återigen frukost i soffan framför TVn fast idag i sällskap med mitt underbart sköna underställ.. Haha ;)
 
 
Ett styrkepass på gymmet har blivit avklarat då jag har så gott om tid idag o istället för att bara ligga o dega i soffan valde jag att dela upp dagens träning i två pass. Jag är ju ändå ledig! :) Så nu har jag kört styrkedelen med ben, rumpa o mage. Sedan i eftermiddag kör vi konditionsdelen med ett IW-pass. O mitt emellan här så ska det bli ännu en lägenhetsvisning. Håll tummarna att det står Victor o Josefine på denna dörren o att det faller oss i smaken för där hade jag absolut kunnat tänka mig att bo. :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar