söndag 26 januari 2014

Wifey

 
Jag är en ganska bra wifey trots allt? ;)
 
 
Har lagat hjärtats favoritmat som jag hoppas kan vara lite plåster på såren för att jag inte går till ishallen o kollar in hemmamatchen idag. ;) Men jag är så frusen o lie trött faktiskt att jag bara vill vara hemma o ta det lite lugnt resten av söndagen..

 
Här ligger även mina hemmagjorda maki-rullar inbakade i lite plastic. Istället för vanligt ris har jag gjort med blomkål. Hela receptet är efter 56kilos så det ska bli spännande att smaka sen! :D O visar det sig smaka pecka har jag ju reserven med lite biffar o sötpotatis till övers.. ;)
 
Nu blir det lyxmellis med en Swebar Toffee o en banan. På helgen är det ok med något extra gott o nu har jag ändå tränat så det är totally fine! Det är ju inte godis direkt.. :P
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar