söndag 12 januari 2014

Söndagsångest?

 
Ingen söndagsångest här inte! :)
Det vart min lördag på jobbet igår o det betyder att jag är ledig imorgon måndag o det är hur skönt som helst. Helgen känns till o med längre när man jobbat lördagen för jag slutar ju redan vis 14.15 sen ledig resten av dagen o kvällen, ledig hela söndagen plus ledig måndagen. Awesome!
 
Började ledigheten med en kall o frisk morgonpromenad. Äntligen är vintern här på riktigt måste jag ju säga, speciellt efter eftermiddagens snöfall. Jag tycker det är mysigt! :)
Men imorse sken solen o inte en snöflinga i sikte så långt ögat kunde nå... Blev en god frukost i soffan framför TVn  innan jag cyklade bort till Friskis för lite chinsövning (nu j-a ska det övas!) samt ett spinning pyramid intervallpass. Idag vart Robin ledare o jag kan nog tycka att hans pass vart liiiite värre än Ondskans pass. Fast båda passen är riktigt jäkla bra! :)
 
 
Vi har även vart på en lägenhetsvisning på fina Varsholmen. En 3:a, superfräsh men jag kände väl sådär. Jättefin lägenhet men med den ytan o planlösningen skulle inte det göra någon större skillnad mot vad vi har idag. Jag vill ju kunna ha folk hemma utan att behöva tänka "finns det hjärterum så finns det stjärterum!". Haha :) Men som alltid på Varvsholmen så är lägenheterna top notch.

 
Dagens outfit. No fancy what so ever. Typiskt söndagskläder när man ska iväg nånstans, annars sitter jag just nu i myskläderna då vi ändå har tvättstugan... :P Typisk söndagssyssla.. :)
 
Det kan komma att bli ett till träningspass under dagen. Bokade reserv på Cirkelfys vid 18.30 o fick plats 19 o står nu som reserv 2. Så jag är helt hundra på att jag kommer med! :D
Älskar denna känslan som jag har nu. Inga stoppblock som hindrar en utan jag bara kör det jag verkligen känner för o planerar både min träning o mat så jäkla bra nu! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar